Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

DH
DHB - 06-02-2020 16:07:06
Elektronica & TV

Tv-store

Ook hier een gedupeerde van het boevenbedeijf el-vidas. eind november een samsung tv gekocht. direct na levering al problemen met bluetooth melding die niet weg te halen was van een spookapparaat. blijft constant terug komen.

direct gebeld met samsung nl welke aangaven dat deze tv's van oost europese markt wel vaker mankementen vertonen. dezelfde dag tv store gebeld en retouraanvraag gedaan. pas na de derde keer kwamen ze hun afspraak na en werd de tv opgehaald. om vervolgens 1,5 week later doodleuk zonder enig bericht weer te worden bezorgd. zonder reparatie. kijkduur zou zijn overschreden. ik direct meermaals aan de lijn gehangen met zowel bol als tv store. hoeveel energie je er ook in steekt het levert niets op en ik zit met een dure tv die kuren vertoond. echt een schofterig bedrijf die gewoonweg mensen oplicht. wees gewaarschuwd!!!