Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Re
Reinoud Vierwinden - 06-02-2020 22:50:15
Winkels & Webshops

Sneakershop

Deze mail heb ik vandaag gekregen van de sneakershop 

beste 



 


door enorme problemen ontstaan buiten onze schuld om zijn wij op het punt gekomen dat ons bedrijf geen geld meer in kas heeft. en dus geen geld terug kan betalen.


 


toch willen wij proberen zoveel mogelijk de schade voor onze klanten te beperken. daarom willen wij aanbieden dat u een alternatief kiest uit ons assortiment van een model en merk van uw keuze voor het bedrag dat u van ons tegoed heeft.


 


wij begrijpen dat dit geen prettige situatie is maar het is nog het enige wat wij kunnen aanbieden.


 


ook zijn wij inmiddels benaderd door de tv-programma’s boos en kassa, en ook door de organisatie autoriteit consument en markt (acm) met het verzoek om klanten een reactie te geven en deze enige keuze aan te beiden.


 


daarom willen we nogmaals benadrukken dat een alternatief echt de enige oplossing is. wij ontvangen dan ook graag de link van het artikel of artikelcode met vermelding van de gewenste maat!


 


alle dr. martens modellen die momenteel online staan zijn direct leverbaar en kunnen binnen 1-3 werkdagen worden verzonden.


 


we willen graag eerlijk en transparant met je zijn en hopen dat je wilt meedenken om toch samen tot een passende oplossing te komen.


wij betreuren dat wij als bedrijf in de problemen zijn gekomen en kunnen inmiddels geen geduld meer vragen, enkel begrip en medewerking tot het komen van een alternatief als enige oplossing. tevens willen wij u erop wijzen dat ook een faillissement van ons bedrijf op korte termijn niet ondenkbaar is.


wij verzoeken u dan ook vriendelijk doch dringend om uw keuze voor een alternatief zo spoedig mogelijk aan ons door te geven zodat wij deze direct kunnen versturen.


 


nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en hopen wij samen tot deze passende oplossing te komen. 


 


ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


 


met vriendelijke groet,



chris