Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ro
Robbert Holtkamp - 08-02-2020 13:30:52
Winkels & Webshops

Sneakershop

ondanks alle ellende, black friday bestelling niet op tijd leveren, bestelling annuleren, weken telefonisch niet bereikbaar...heeft de sneakershop uiteindelijk toch begin deze week contact met ons opgenomen via email en mijn dochter een voorstel gedaan om haar oorspronkelijk bestelde dr. martens alsnog te leveren. en kijk eens, gisteren konden we het pakketje via dhl ophalen en hadden we een hele blije dochter met haar nieuwe boots. gelukkig geen geld kwijt bij elkaar gespaard met vele oppasuren. kortom de sneakershop heeft toch woord gehouden zoals boven aangegeven en is haar verplichtingen middels levering nagekomen. en daar wil ik toch waardering voor uitspreken ondanks alles. maar opnieuw bestellen gaan we daar niet meer doen, te onzeker...helaas. ik denk dat jullie je webshop beter kunnen opdoeken nadat jullie alle shit hebben opgeruimd want het vertrouwen van de consument is onherstelbaar beschadigd sinds jullie black friday actie. let wel, ik ben klant en geen medewerker van hun!