Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ji
JidalY - 08-02-2020 16:51:08
Vrije tijd & Tuin

Fit for free prijsverhoging

ook mijn overkomt dit lot, een prijs verhoging door fit for free van 38% per 1-2-2020. schijnbaar vanwege en het niet meer aanbieden van het daluren abonnement en wijziging van maand betaling naar 4 weken, met dus een extra 13e betaal termijn.
echter! ik heb hierover geen brief of mail ontvangen en na telefonisch verzoek ook niet nogmaals kunnen krijgen.

vandaag een interne fff mail gezien waarin staat dat een deel van de 50.000 klanten die dit betreft, ja 50.000!!!!, niet per mail of brief zijn geïnformeerd en op de vestiging de toegang geblokkeerd wou worden zodat men alsnog een brief kon krijgen. de mail was van 15-1-2020 met ingangsdatum van 1-2-2020, dus hun eigen 4 weken termijn zouden ze dan al niet halen. 


de brief betreffende had de medewerker nooit ontvangen, en dus ook niet verstrekt. ik kreeg alleen een melding dat er iets met indexatie was....

verder is de automatisch incasso voor het extra bedrag gebruikt, waar ik geen toestemming voor heb gegeven.

fit for free, er klopt hier iets niet en enige machtsmiddel dat klanten hebben is opzeggen. terwijl zij gewoon willen sporten onder het abonnement dat er toen de tijd is afgesloten! nieuwe leden kan je iets anders aanbieden, maar 50.000 reeds bestaande leden voor zulke hoge extra kosten zetten is niet fatsoenlijk!



kassa, zet dit bedrijf eens in de negatieve schijnwerpers, dit betreft 50.000 klanten!