Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 10-02-2020 17:43:22
Winkels & Webshops

Hans anders toch niet zo’n fijne winkel

Ten eerste heeft u volgens mij niet in een webshop gekocht maar in een gewone 'stenen' winkel en dan geldt wettelijk niet meer en minder dan koop = koop.

gelet op het gegeven dat u wel snel melding maakte en een dergelijke bril toch ook eerst moet worden gemaakt (de glazen op basis van het recept) zou m.i. toch hier sprake kunnen zijn van het toepassen van coulance. ik neem daarbij aan dan men bij hans anders, als zijn ze anders, toch graag teverden klanten hebben. de melding van opzeggen binnen twee uur is in andere woorden als al gezegd 'kolder' en u kreeg al een verwijzing naar de voorwaarden dat men bij annuleren 25% kan aanrekenen volgens hun voorwaarden.

mijn advies is derhalve: stel een min of meer stevige brief op met daar in uw melding dat u vrij snel na de koop beslissing al wenste te annuleren en meld ook de problemen die u ondervond en vooral ook de opmerking m.b.t. binnen twee uren. verzend die brief aangetekend. ik ben benieuwd hoe men daar dan op zal reageren. noem uiteraard ook de vestiging.