Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

LB
LBunte - 18-02-2020 22:38:42
Elektronica & TV

Tv-store

Hallo allemaal,

zul je altijd zien, bestellen mijn ouders een tv via bol.com, komt er 's avonds in rader een item over precies dezelfde tv en leverancier als hierboven ook over gesproken wordt. enige verschil, bol.com heeft goede service verleend. om 23:00 nog via de chat contact gezocht met bol.com, bestelling weten te annuleren. de volgende dag een telefoontje van bol.com gekregen (van dezelfde werknemer) om te controleren of er een bevestiging van de annulering binnen was gekomen. niet bestellen bij deze leverancier, maar wel een warme douche voor de service van bol.com.