Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 21-02-2020 16:03:37
Winkels & Webshops

Problemen met bestelling van planten

Of een plant onder het herroepingsrecht valt, daar kun je over discussieren, maar  hoe dan ook heeft u bij elke aankoop het recht op een goedwerkend product, een product dat beantwoord aan de overeenkomst. dat lijkt me hier niet het geval. u heeft dode, uitgedroogde planten en stekken ontvangen en dat was niet de overeenkomst, u heeft  recht op vervanging voor nieuwe levende planten, stekken of uw geld terug. ze geven zelf ook nog toe dat de planten slecht zijn ingepakt. ik vind zo'n vorstverzekering ook nogal debiel, in principe is de verkoper verantwoordelijk voor een goede aflevering tot aan de deur.

hoe dan ook klinkt dit als een waardeloze webshop die waarschijnlijk niet veel op heeft met klantenbinding. nooit meer wat kopen. voor dat bedrag stap je toch niet naar de rechter.