Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ho
hoek - 15-12-2005 12:27:08
Computers & Telefonie

Explorer en outlook express problemen

hallo freya,


bedankt voor je snelle reactie.


ik heb je advies gelijk opgevolgd maar helaas...


ik zou nog wel graag van je vernemen hoe die scannow routine dient te verlopen. ik heb namelijk 't idee dat het bij niet ging zoals het behoort te. gaan. na dat de computer om de cd-rom gevraags had en deze ingelezen was gaf de computer aan dat het de verkeerde cd-rom was. er schijnt een xp professional nodig te zijn terwijl ik xp home gebruik - uiteraard legaal en geinstalleerd vanaf de cd-rom die wordt ingevoerd tbv scannow.


als ik annuleren aanklik loopt de voortgangsbalk wel op en ook wordt het cd-romstation met de xp cd diverse malen benaderd en gebruikt. de voortgangsbalk loopt door tot het eind en daarna verdwijnt het schermpje.


klopt voorgaande een beetje (buiten dat pro / home gedoe) met hoe de routine dient te verlopen?


 


m. vr. gr.


hans