Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frerichsrgm - 23-02-2020 23:23:36
Elektronica & TV

Wie heeft ook slechte ervaring met samsung klantenservice

ik ben al sinds juni 2019 met samsung in discussie over een curved smarttv / soundbar/subwoofer die het na 3,5 jaar lieten afweten . tv is op mijn kosten gerepareerd. de soundbar kon niet gerepareerd worden omdat er geen onderdelen meer door samsung worden aangehouden.het is een absolute ramp om met die mensen in contact te komen en van enige customer service is geen sprake. een ander consumenten tv programma heb ik aangeschreven maar vonden deze zaak niet interessant genoeg om aan te pakken.  u kunt de volgende personen per email bereiken:samsung customer support <voc.nl@samsung.com t.a.v. de heer rudly mercelina of  mevr. s. martina  customer care.  ook kunt u  via de website van samsung een bericht sturen aan de heer menno van den berg, de ceo van samsung electronics benelux.  ga er van uit dat u van geen enkele instantie geen antwoord krijgt dan kan het alleen maar meevallen als u op uw vragen wel respons krijgt. veel succes.