Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 24-02-2020 15:11:45
Computers & Telefonie

Geachte mag tel2 rekeningen voor mijn gsm blijven sturen bij op zegging daar ik

U heeft kennelijk niet zelf opgezegd bij tele2 conform de abonnementsvoorwaarden. u geeft aan dat een firma en dus een ander dan u zelf dat voor u heeft gedaan. indien dat inderdaad zo is, dan als 'de wiede weerga' dat alsnog zelf doen. ik adviseer u dan ook om te betalen omdat de opzegging niet rechtmatig is geschiedt en men zelf bij tele2 die opzegging op basis van de avg niet eens had mogen accepteren zo dat wel zou zijn gedaan.

zo u niet betaalt zullen de kosten alleen maar verder oplopen en kan er ook een vordering volgen via een gerechtsdeurwaarder.
tot het moment van einde overeenkomst na rechtmatige opzegging zullen u abonnementskosten in rekening worden gebracht. het lijkt mij wel zinvol dat u contact opneemt met de helpdesk van tele2 via  020 754444 en daar uw probleem uitlegt. mogelijk is men dan coulant. wie niet vraagt die niet krijgt. 

zie ook nog deze info van het tele2 klantenforum: https://forum.tele2.nl/tv-187/contract-beeindigen-vanwege-emigratie-75329" target="_blank">https://forum.tele2.nl/tv-187/contract-beeindigen-vanwege-emigratie-75329