Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Donuts
Donuts - 27-02-2020 14:51:48
Winkels & Webshops

Zitbank na 2 maanden nog niet bezorgd

Dat er veel klachten zijn over rofra lijkt me er nu helemaal niets meer toe doen. verwijzen naar klachten heeft alleen nut voordat iemand tot aanschaf over gaat. bovendien ken ik geen bedrijf waar geen klachten over te vinden zijn. ik ken diverse mensen die ook bij rofra gekocht hebben, netjes op tijd en compleet geleverd.

alleen als u een uiterste levertermijn hebt afgesproken met daarbij de vermelding dat u bij overschrijding daarvan kosteloos mag ontbinden, kunt u de aankoop ongedaan maken. 

persoonlijk zou ik wel proberen vanwege het ongemak nog iets gratis los te peuteren, bijv. bijzettafeltje of bijv. een korting op de aankoop, maar echt recht heeft u daar niet op.