Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 13-03-2020 08:52:19
Elektronica & TV

Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?

Je hebt wel garantie op het product. 
alleen je hoort ook ruis op de koptelefoon die nieuw is.
kennelijk is er een andere oorzaak voor de ruis of heb je gevoelige oren. het probleem kan misschien verholpen worden door een andere koptelefoon te kopen. maar dat vind je te duur. 
heb je die koptelefoon ook op een ander apparaat geprobeerd? horen andere mensen de ruis ook?
hoe wil je dit probleem verholpen hebben als jij de enige bent die de ruis hoort?
het is nu een gebruikt apparaat en er mankeert volgens de verkoper niets aan. en je bent ook nog eens akkoord gegaan met deze koptelefoon als je geen duurdere wilde kopen.