Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 13-03-2020 09:14:19
Elektronica & TV

Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?

In een reactie geeft u aan dat het probleem ontstaat bij draadloze verbinding. u moet het dan echt zoeken in de verbinding omdat het huis vaak vol staat met electronische apparaten die hier invloed op kunnen hebben. denk aan draadloze telefoon, lichtdimmers, trafo's e.d.  mogelijk ook dat u wat overgevoelig bent voor bijgeluiden en eenmaal dat gehoord ga je er extra op letten. de garantie die zij bieden is, met bijbetaling, een ander type koptelefoon, meer kunnen zij niet bieden omdat u bij een vervanger van het huidige type waarschijnlijk tegen hetzelfde probleem aan loopt.