Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 13-03-2020 19:18:37
Elektronica & TV

Mag een bedrijf zomaar beslissen dat ik geen garantie meer heb op een product?

Ik las in een review dat het noise cancelling systeem ruis kan veroorzaken en dat het systeem de accu ook extra belast. in ruimtes met veel omgevingsgeluid valt die ruis veel minder op dan in stille ruimtes omdat er toch een deel van het omgevingsgeluid hoorbaar blijft. wellicht is het voor u een optie om dat systeem uit te schakelen als u in een stille ruimte bent. het mij geen echt defect maar een product eigenschap die bij de headset hoort. u bent echter niet op het aanbod van een verbeterde versie in gegaan en het deel voor wat betreft het ruis probleem heeft u van garantie af gezien maar voor andere defecten heeft u wel recht op garantie als die niet ruis gerelateerd zijn.