Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 15-03-2020 08:36:36
Computers & Telefonie

Ik wil bij ziggo weg maar hun zeggen dat mijn contract verlengt is in okt door

Ziggo heeft eigen glasvezelkabels in de grond liggen. waarom zou je veranderen als ziggo je goed bevalt?
laat je niet gek maken en zeker niet door die aanbiedingen om maar een abonnement te nemen.
als je kijkt naar de prijs van ziggo en kpn glasvezel, dan is dat bijna gelijk. de kwaliteit is ook hetzelfde. 
dus als je wilt overstappen, wacht dan tot je ziggo abonnement in oktober afgelopen is. zonde van het geld om meer dan €200 te betalen. daar kun je veel leukere dingen mee doen,
heb je gebruik gemaakt van de overstapservice van kpn en gaat je abonnement in oktober in?