Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 16-12-2005 13:47:09
Computers & Telefonie

Geen internetplusbellen

Hallo queennr1,

dit probleem komt wel eens vaker voor, en er is nooit een duidelijke reden aan te geven (ook niet door de helpdesk van de provider) waarom op nummer 5 en 9 wél een aansluiting gerealiseerd kan worden en op nummer 7 niet.
dit gebeurd meestal in een gebied of straat die nét op de grens ligt van de maximale verantwoorde afstand vanaf de wijkcentrale.

wat je nu even kan doen is zélf deze afstand controleren op onderstaande website.
vul je postcode en huisnummer in en dan krijg je te zien waar jouw kpn-wijkcentrale staat en hoe groot de afstand is.
n.b. kpn gebruikt deze website zélf ook om de afstand te bepalen...!
in sommige gevallen klopt de administratie van de providers niet en valt er een adres buiten de boot...

http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm" target="_blank">op welke centrale zit ik?