Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marc1976
marc1976 - 27-03-2020 11:38:23
Voeding & Gezondheid

Albert heijn bonus aanbieding niet gegeven / verrekend bij de kassa

Heel herkenbaar! toen ik in januari 2020 van wijchen naar nijmegen verhuisde werkte mijn bonuskaart ineens niet meer bij de ah molenweg.
wat ik ook probeerde (nieuwe bonuskaart, nieuw account/profiel) ik blijf problemen houden.
ik heb ontzettend vaak met de klantenservice gebeld, screenshots gestuurd aangezien het probleem ook in de app te zien was (bij het toevoegen van een bonus - persoonlijk of algemene - of niet bonus product er werd geen één product herkent alsof de betreffende ah alleen maar lucht verkocht.
eindelijk na 3 maanden bellen, mailen en in overleg gaan met de supermarkt manager is er een speciaal formulier aangemaakt om deze problemen te onderzoeken. tot nu toe nog geen oplossing en moeten we steeds naar de balie voor een correctie op het totale bedrag.