Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

al-freddy
al-freddy - 28-03-2020 18:37:35
Voeding & Gezondheid

Albert heijn bonus aanbieding niet gegeven / verrekend bij de kassa

In lelystad is dat de ah op de voorhof.
maar niet alleen op de bonus.
een buurman overkomt vrijwel elk bezoek aan dat filiaal van albert heijn fouten op de bon.
ikzelf 2 op de drie keer.
soms gaat het om grote bedragen.
ossenworstje van € 2,49 kostte ineens € 5,40.
het is heel dom om de bon niet te vragen.
altijd bij elke winkel de bon vragen en ter plekke controleren.
deze week heb ik voor het eerst mjin ah telefoonapp gebruikt in een filiaal van albert heijn op de kempenaar.
groot bord duvel in de bonus.
ik kon meteen zien dat de bonus niet verrekend werd met mijn telefoonscanner.
bleek het bordje van vorige week te zijn. ik mocht het apart afrekenen en kreeg de bonus alsnog.
de functie van zelfscannen heeft dan eigenlijk geen zin voor de snelheid.
maar je staat dan niet achteraf in de rij bij de servicebalie maar vooraf. meestal geen rij.
wel meteen voor jezelf duidelijk zichtbaar dat de af te rekenen prijs niet goed is.
kan overiogens alleen in filialen die wifi hebben.
bovendien kun je vooraf een boodschappenlijst maken en zien of de bonus er in staat.
even wennen maar zeker een aanrader.
wel grappig dat ik meteen een controle kreeg op de boodschappen.
en alles klopte. ook weer een fijn gevoel, maar wat is nu het voordeel geweest?