Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ba
bassi1 - 30-03-2020 20:48:01
Vakantie & Reizen

Staangeld camping

Dat is inderdaad mogelijk, daar uw ouders de caravan al hebben verkocht of niet meer gebruik maken is irrelevant aan uw vraag, namelijk zij kunnen mogelijk een bedrag aan compensatie mogelijk vragen hierbij de tekst van consuwijzer:
zij moeten echter wel aangeven dat zij het contract per direkt willen opzeggen en dat ze de caravan van het bedrijfsterrein willen halen.
zij kunnen een bedrag aan compensatie mogelijk vragen omdat het bedrijf gesloten is en zij geen gebruik meer (mogen) maken van de caravan, dat je moeder zowiezo geen gebruik meer zou maken van de caravan, dat gaat verder de uitbater mogelijk niets aan, de vorige eigenaar heeft u namelijk ook niet ge-informeerd dat uw ouders  mogelijk gedwongen van het terrein af moest per 2021, dit omdat de huidige eigenaar mogelijk zelf bouwplannen heeft of extra winst van eigen grond wil maken of een projectontwikkelaar is... 
u kunt dus ook proberen het bedrag alsnog van de niet gebruikte maanden terug te vragen ivm de onstane situatie nu, namelijk het bedrijfd(terrein) is thans gesloten en kunnen uw ouders niet gebruik maken van de betaalde aangeboden diensten.
succes!
____________________________________________________________________________________________________________
tekst consuwijzer


ik kan door corona geen gebruik maken van mijn abonnement. wat zijn mijn rechten?

door corona kunnen veel bedrijven hun diensten niet leveren zoals gebruikelijk. denk aan sportscholen, theaters en bioscopen. u hebt recht op compensatie voor de tijd dat u geen gebruik kunt maken van uw abonnement. volgens de wet hoeft u dan tijdelijk niet te betalen. of het bedrijf moet u terugbetalen. u kunt zelfs uw abonnement beëindigen als het bedrijf lange tijd de afgesproken dienst niet levert.




veel bedrijven bieden vouchers, inhaalmogelijkheden of online lessen aan ter compensatie. het kan redelijk en verstandig zijn om die te accepteren.




in sommige gevallen zou een beroep op uw rechten vanwege de coronacrisis onredelijk kunnen zijn. probeer er samen met de aanbieder uit te komen. lukt dat niet? dan kunt u https://www.consuwijzer.nl/uw-recht-halen" target="_blank">een geschillencommissie of de rechter vragen om een oordeel te geven.