Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sw
swat1500 - 01-04-2020 00:45:49
Garantie & Verzekeringen

Navigatie scherm/systeem van kia binnen 4 jaar kapot, 3 jaar garantie, wat zijn mijn rechten?

Voor uw garantieclaim moet u bij de verkoper van de auto zijn en dat zal de dealer zijn waar u de auto heeft gekocht. u moet zich dus niet tot kia wenden.
de fabrikant kan zich op de fabrieksgarantie beroepen en die is voorbij.
de verkoper moet zich aan de wettelijke garantie houden en die kan verder gaan dan de fabrieksgarantie.
prijs zegt niet zo heel veel over de levensverwachting. ik kan, mede omdat niet duidelijk is waardoor het scherm kapot is gegaan, geen goede inschatting maken of uw claim terecht is. ook dit soort schermen heeft niet het eeuwige leven.