Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

pi
pimonline - 02-04-2020 15:25:01
Winkels & Webshops

Wie heeft er ervaring met drogist.nl

Op 19 maart een bestelling geplaatst. alles was ruim op voorraad en er stond alleen een melding dat het verzenden iets langer kon duren. 

inmiddels 2 weken verder. nu staat er op de site bij veel artikelen (tijdelijk) niet meer beschikbaar is. nu begrijp ik dat in deze tijden het lastig is om te leveren. echter zou ik het wel prettig vinden om een mail te krijgen met informatie over wat nu de verwachting is. ik kan ermee leven als het nog even duurt. maar ik vind het niet prettig om niet te weten hoe lang ik op de spullen moet wachten. hierdoor is het voor mij lastig in te schatten of ik bepaalde producten / alternatieven elders moet gaan halen of niet. 

er is geen account waarop ik kan inloggen om de status te zien. op mail wordt alleen een standaard response gegeven dat ze niet op specifieke gevallen van levertijd ingaan. al zouden ze maar een mail sturen dat alle producten die nu niet leverbaar zijn op de site naar verwachting de komede x tijd niet geleverd kunnen worden ofzo. gemiste kans.