Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 07-04-2020 12:14:43
Geldzaken & Recht

Annulerenn theater kaarten

U bent helaas niet de eerste en enigse die deze vraag stelt en verwijs naar de aandacht die hier al diverse keren voor is geweest in consumentenprogramma's als kassa, radar en meldpunt waar ik van de laats  nu een samenvatting van geef:  in beginsel betaalt u iets voor een dienstverlening die niet wordt verleend en zou u, zoals recent ook aan de orde op een vrijdag bij meldpunt van omroep max actie kunnen nemen in de context van het in gebreke blijven m.b.t. nakomen van een overeenkomst. dat zal dan formeel vorden betekenen waarvoor bij o.a. op de site van de consumentenbond en juridisch loket een voorbeeldbrief te vinden is. maar voor u dat doet: kijk de uitzending eerst terug en luister naar hetgeen daar wordt verteld. https://www.maxmeldpunt.nl/" target="_blank">https://www.maxmeldpunt.nl/
 ik teken erbij aan dat u wel rekening dient te houden met de aspecten overmacht en ook billijkheid. er zijn veel teheaters die op dit moment met dit probleem worden geconfronteerd en het is niet onredelijk of onbillijk, naar mijn mening, dat van u enig geduld wordt gevraagd.


op dit moment wordt een aanbod voor bezoek op een later tijdstip als zeer billijk gezien, vooral ook al omdat indien iedereen nu het geld zou terugeisen er snel sprake zak zijn van financiële problemen.