Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Bestelling nooit ontvangen, contact onmogelijk
heb verscheidene emails gestuurd met de vraag of ik mijn geld terug kan krijgen. telefonisch niet bereikbaar op nr van de site 085 112 4942 die niet bestaat of het mob nr vermeld op facebook nr 06 10519903. wat houd 90dagen bedenk tijd in?? customer service doesn’t exist ik wil mijn geld terug
je kunt de mondkapjes nog gewoon nog bestellen via de site. er staat niet bij dat het is uitverkocht don’t buy anything from this website