Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Er
Eric O - 10-04-2020 18:10:15
Garantie & Verzekeringen

Stella garantie

echt de zotheid ten top. stella stelt in een email dat ik aggresief geweest zou zijn!


ik ben boos en teleurgesteld omtrent hun handelen en dat mag blijkbaar niet.


 


naar aanleiding van uw berichten via social media en het telefonisch contact wat u heeft gehad met één van mijn collega’s berichten wij u graag het volgende.


u geeft onder andere aan dat stella u niets heeft aangeboden wat betreft de garantie van de motor. helaas moeten wij dit toch tegenspreken, tijdens het telefonisch contact is er aangeboden om de reparatie van de motor volledig onder garantie op te lossen. kortom zowel de onderdelen als arbeid aan de motor zouden geheel voor rekening van stella zijn.


 


derhalve is er op 9 april jl. een servicemonteur bij u aan huis geweest om dit probleem te verhelpen volgens afspraak. onze collega heeft dit bezoek met betrekking tot uw gedrag als agressief en intimiderend ervaren. een dergelijke klacht als deze hebben wij ook eerder mogen ontvangen van één van onze servicecenters. dit betreuren wij dan ook ten zeerste, desondanks begrijpen wij dat ook hierin het mes aan twee kanten snijd en dat in uw geval er geen gebruik gemaakt kan worden van de e-bike.  


 


toch zal stella altijd kiezen voor een prettige en veilige werkomgeving voor zijn werknemers, vandaar dat wij ons afvragen of dit in deze mogelijk is.


 


aangezien stella van goede wil is om tot een oplossing te komen, waarbij er voor beide partijen voldoening uit te halen is, vragen wij u om via een reactie op dit e-mailbericht uw kant van het verhaal te belichten.


 


in afwachting van uw reactie, verblijf ik,


 


met vriendelijke groet,

bas mostert  ·  klanttevredenheidsmanager 


kortom. ze geven mij de schuld! schandalig dit!