Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 15-04-2020 15:21:39
Vakantie & Reizen

Ticket geboekt maar geen bevestiging vliegwinkel.nl

Hallo peterdewilde , 

ik heb geen boekingsbevestiging gekregen , maar ik heb wel betaald .



je ontvangt je boekingsbevestiging en e-ticket binnen 24 uur (maar vaak al binnen 30 minuten) via e-mail. het kan zijn dat onze e-mails in je spam filter terecht komen (of bij gmail in de promoties tab). controleer of je de emails daar hebt ontvangen.


 


als je geen bevestiging en/of e-ticket hebt ontvangen, maar je hebt wel betaald, dan is er een storing opgetreden. dit komt soms voor en is makkelijk op te lossen. neem contact met ons op zodat wij je kunnen helpen.






deze situatie is voor ons extreem bijzonder en we hebben jouw hulp nodig om zoveel mogelijk mensen op tijd te kunnen helpen met hun boeking. aangezien de klantenservice door de drukte het aantal vragen amper aankan, vragen we je rekening te houden met het volgende.



heb je al contact met ons opgenomen? eén mail of bericht via my account op onze website is voldoende, wij nemen het initiatief tot een antwoord. de klantenservice probeert kort voor de vertrekdatum contact met je op te nemen. mail ons alsjeblieft niet meerdere keren, dit veroorzaakt onnodig extra werk.
neem svp alleen contact op voor boekingen van vluchten die binnen vier weken plaatsvinden. dan kunnen wij de mensen met een urgente vertrekdatum eerst bedienen. 

voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.vliegwinkel.nl/updates" target="_blank">https://www.vliegwinkel.nl/updates