Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 21-04-2020 18:45:04
Winkels & Webshops

Lidl shop zeer slechte service en zeer slechte reviews

Tot voor het corona virus kon ik bij plus online alles nog veranderen tot 23.50 uur voor de dag van bezorging. nu allang niet meer. moet ook 3 weken wachten op bestelling. heb geen kennis met retouren, als er iets niet te leveren is (en een vervangend product er ook niet is) dan houd het op. ze hebben een prima klantenservice, dus als u zo ontevreden bent: er zijn een heleboel andere supermarkten. die waarschijnlijk ook niet zullen voldoen aan uw eisen.