Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Be
BeBo - 29-04-2020 01:18:29
Winkels & Webshops

Wie heeft er ervaring met drogist.nl

Op 19 maart heb ik een bestelling gedaan bij drogist.nl. voor vitaminesupplementen voor 67,50. drogist.nl gaf na een paar dagen aan de producten niet te kunnen leveren en binnen 10 werkdagen het bedrag terug te storten. nu, op 29 april is er nog steeds niets teruggestort, niets geleverd en drogist.nl is onbereikbaar. de telefoon wordt na paar minuten wachten verbroken en er wordt niet gereageerd op mails die ik herhaaldelijk heb gestuurd. 
ik kan begrijpen dat corona processen kan ontregelen, maar volledig onbereikbaar zijn is zeer vervelend.