Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Nadaad95
Nadaad95 - 29-04-2020 16:52:48
Elektronica & TV

Iemand ervaring met internetwinkels zoals de tv-reus?

Hallo allemaal, begin juni 2019 hebben mijn ouders een televisie aangeschaft via www.tvreus.nl. in eerste instantie zag de televisie er goed uit en heeft mijn vader geen rare dingen gevonden op de website. het eerste half jaar was er niets aan de hand met de televisie en waren zij heel blij met de aankoop. na een half jaar begon de televisie minder goed te werken, dit is in december 2019 geweest. er kwam een melding in beeld van de televisie, waarna de televisie geen connectie meer maakte en er geen televisie meer gekeken kon worden. na 2 maanden (eind januari 2020), wekelijks soms ook dagelijks contact op te nemen met de klantenservice van tvreus wilden ze de televisie ter reparatie ophalen. hier moesten mijn ouders voor betalen (dit zou rond de €90 kosten) terwijl er een garantie op de televisie zit van drie jaar. dit is dus achteraf niet het geval. de televisie werd dus toch maar opgehaald (dit is 4 februari 2020) en ze hebben de televisie 4 weken(!!) ter reparatie in huis gehad en hebben mijn ouders geen leen televisie gekregen om te gebruiken. de reparateurs gaven aan dat er niets aan de hand was met de televisie. wij kregen hem weer na 4 weken, op 6 maart 2020, in huis. tijdens het uitpakken van de televisie bleek er vocht onder het scherm te zitten en hadden mijn ouders weer niets aan de televisie. mijn vader heeft afgesproken met de klantenservice dat hij toch een kleinere televisie wil en het nu graag wil omruilen naar een 55" inch. dit was geen probleem en zij zouden het verschil aan mijn ouders terug betalen. de nieuwe televisie werd op 12 maart 2020 geleverd en vanaf heden wachten wij nog steeds op het resterende bedrag van €296,96. dit is nu zeven(!) weken geleden en nog steeds is het niet afgehandeld. aan de telefoon zijn ze bot en kappen zij het telefoon gesprek af door te zeggen dat het allemaal geregeld wordt, wat elke keer niet het geval is. graag wil ik iedereen er op attenderen om geen televisie aan te schaffen bij tvreus.nl, het bedrag ziet er misschien heel aantrekkelijk uit, maar de service die je gewend bent van grotere namen kan je vergeten. wij zijn nu inmiddels vanaf januari bezig en het is nog steeds niet afgehandeld. deel dit bericht, zodat mensen, net als ons er niet intrappen.