Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 30-04-2020 10:42:14
Winkels & Webshops

Mag een webshop retourkosten inhouden op terugbetaling

Als ze van te voren, dus bij het bestellen en/of in de algemene voorwaarden, hebben aangegeven dat de retourkosten voor de klant zijn, dan mag dat ja. als het van te voren niet is aangegeven, dan mag het niet. ik neem aan dat je dus niet zelf voor het retourlabel hebt hoeven te betalen, want dan zouden ze het nu dubbel in rekening brengen.