Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gerbera
gerbera - 30-04-2020 14:25:53
Auto & Vervoer

Garantie

Zo te zien is de kabel aan de korte kant, deze had met de bocht van de rem mee moeten lopen. maar het lijkt mij sterk dat die lengte ook door de fabrikant is toegepast want ook in de rechtstand is die te krap. het heeft totaal niets met het aanbrengen van het mandje te maken sterker nog het mandje vangt het te ver doordraaien van het stuur zelfs op. ook zonder mandje moet je in staat zijn het stuur minstens 90 graden te kunnen draaien. verder vraag ik mij af waarom de "monteur" hem op dezelfde maat heeft ingekort. dit zal waarschijnlijk alleen de binnenkabel geweest zijn en ja dan blijft het probleem zich voor doen waarbij ik vermoed dat de versnelling in de naaf net op het randje van de 1e naar de 2e hangt. zowel buiten als binnenkabel dienen langer te zijn maar ik heb nog steeds geen antwoordt op mijn vraag gehad, doet dit probleem zich ook voor als u na terugschakelen even met de pedalen terug draaid voor u weg rijdt. verder is het veel makkelijker (mijn ervaring) als u de versnelling in b.v. stand 3 zet en een wat hogere ondersteuning geeft bij wegrijden en deze daarna op de door u gewenste stand terug zet. zeker bij voorwielaandrijving is dit aan te bevelen, op uw wijze wordt de motor zwaar belast omdat die dan als "trekkracht" werkt en daar zijn ze niet op gemaakt. men noemt het niet voor niets "trapondersteuning"