Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

audb
audb - 02-05-2020 09:51:34
Elektronica & TV

Garantie of niet?

is de tv zelf mee genomen of via een transport van bcc?


als u deze zelf hebt mee genomen dan kan de (haar) schuur namelijk bij het transporteren zijn onstaan maar ook zou de breuk al in de winkel of bij het inpakken zijn gebeurt en bij het ophangen verder door geschuurdt zijn. 


maar bcc is nou niet een van de beste winkels wat garantie betreft en hun zouden uit coulance de schade ook kunnen verhalen bij hun verzekering.


zet uw klacht gewoon op https://www.klachtenkompas.nl/" target="_blank">klachtenkompas dan reageren ze wel op uw klacht.


en ce repair wilt liever niet een grote klant als bcc verliezen! 


 


op de stelling dat het al in de fabriek gebeurt zou zijn is 0% kans op dat gebeurt met een computer gestuurde systeem maar het kan wel zo zijn dat bij bcc het bij het inpakken de tv al beschadig hebben.


 


dat de tv op het moment van plaatsen op de pootjes het nog normaal deed is geen redenen om aan te nemen dat de tv bij het ophangen aan een beugel het begeven heeft.


alleen als de tv echt door gebogen is kan deze beschadigen.


in tegenstelling tot vroeger bevat een platte tv geen glas maar een kunstoflaag die overigens aan de achterzijde door een ijzerenplaat wordt ondersteund en zelfs de electronica zit daar op vast geschroeft.


ook de vesa aansluiting zit op deze plaat bevestigd dus het door draaien van schroeven is bijna onmogelijk en zou alleen een druk kunnen uit oefenen op de midden gedeelte van de tv en niet in een hoek.