Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Grunn1 - 07-05-2020 10:06:07
Computers & Telefonie

Ziggo opzeggen

In bijna alle gevallen van slecht ontvangs of bereik ligt het probleem niet bij ziggo.
meeste problemen ontstaan door slechte zelf aangeschafte bekabeling in huis of in het geval van wifi de isolatie of de constructie van het huis.
koop een verlengkabel en een router. sluit de kabel aan op het kastje van ziggo en plaats de router ergens centraal tussen de slaapkamers en sluit deze ook aan op de kabel.