Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ma
Maya de Bij 1985 - 10-05-2020 22:30:38
Geldzaken & Recht

The body shop stort geld niet terug.

goedenavond, 

ik koop hun producten altijd in de winkel, vanwege corona  heb ik besloten om online te bestellen. ik heb direct betaald via ideal maar nooit een bevestiging ontvangen. ik ging daarna weer inloggen om mijn bestelstatus te kijken en voila mijn bestelling is geanuleerd. ik heb via facebook , email en telefonisch (20 minuten in de wacht) contact opgenomen. 


ze kunnen niets voor mij te betekenen behalve dat ik mijn geld moet wachten binnen 15 dagen. 


ik heb echt nooit verwacht van dit soort service niveau voor een bedrijf als the body shop. 


ik zal nooit meer bij dit bedrijf kopen!