Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 11-05-2020 12:24:24
Computers & Telefonie

Klqcht melden

U moet mediamarkt melden dat u het product niet heeft ontvangen en hen de kans geven dit alsnog te leveren danwel u
de kosten inc verzendkosten te retourneren.
bij een geschil naar de geschillencommissie. mediamarkt moet kunnen aantonen dat ú heeftgetekend en het stuk heeft ontvangen. dat post nl naar de laatste drie cijfers van uw legitimatie vraagt lijkt leuk, maar se ontvanger heeft zich daarmee niet gelegitimeerd.
dat kan alleen met het volledige nummer én controle op pasfoto, persoonsgegevens gebeuren.

voor een bedrag van dik duizend euro is dit simpelweg nalatig te noemen van post nl.

mediamarkt blijft verantwoordelijk voor de correcte aflevering van het poststuk, zij moeten uiteindelijk de schade bij post nl verhalen en niet bij u.