Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

panter22
panter22 - 12-05-2020 09:02:23
Winkels & Webshops

Coolblue werkt tegen.

Het probleem is dat je zoon de verzendkosten moet betalen? hoeveel gaat dat wel niet kosten.
heb je het bevestigingsmateriaal wel opgestuurd toen het apparaat naar coolblue werd gestuurd? want je hoefde alleen de oplaadkabel na te sturen. 
coolblue vergoedt het bevestigingsmateriaal, je zoon kan de fietscomputer weer gebruiken,
je zoon heeft recht op reparatie. dat is gebeurd. nu is het tijd om het apparaat te testen.
en wat doe je? alleen maar mopperen over wat volgens jou coolblue zou moeten doen. verder niet,
en als je je poot stijf houdt, dan kost het je zoon €218, want dan gaat die mio de clicko in?