Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 12-05-2020 10:44:36
Huishouden & Energie

Nle kom-erbij bonus niet erkend

in hoeverre is een contract leidend en kan ik nle vragen om de gemaakte afspraken na te komen en wat is het beste middel om dit te doen?
dat contract heb je zwart op wit en is in dit geval leidend.
ze dienen dus de daarin gemaakte afspraken na te komen.
stuur ze een brief waarin je aangeeft dat je ze aan hun contract houdt en binnen 2 weken de bonus op je rekening wilt zien.

hoe kan ik een klacht indienen?
uiteraard willen we je zo goed mogelijk van dienst zijn. maar af en toe kan er toch iets misgaan. heb je een klacht? laat het ons weten via https://www.nle.nl/klachtenformulier" target="_blank">het klachtenformulier, dan gaan we er graag samen met je aan werken om tot een goede oplossing te komen. per post kan ook. stuur dan een brief naar: nle klantenservice t.a.v. klachtencoördinator, postbus 11950, 1001 gz, amsterdam. we proberen je klacht natuurlijk meteen op te lossen. maar soms is dit niet mogelijk. dan krijg je van ons binnen 5 werkdagen een schriftelijke bevestiging van je klacht, en binnen 15 werkdagen een definitieve reactie. precies volgens de richtlijnen van de acm.

zo niet leg je dit voor aan de geschillencommissie:https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/energie-thuis/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-mijn-energieleverancier" target="_blank"> https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/energie-thuis/vraag-en-antwoord/hoe-kan-ik-een-klacht-indienen-over-mijn-energieleverancier