Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ef
efnleshoe - 12-05-2020 16:19:41
Winkels & Webshops

Euroflorist

Beste,

erg vervellend dat er misschien iets mis is gegaan met uw bestelling.
heeft uw moeder misschien een briefje in de bus over het hoofd gezien en dat de bloemen bij de buren af gegeven zijn? zo niet, dan horen wij het graag.
graag ontvangen wij uw ordernummer zodat zullen na ontvangst ermee aan de slag kunnen gaan-> netwerk@euroflorist.nl
deze is te vinden op uw bevestiging in uw e-mail onder payment-id.
vanwege de grote drukte zijn alle lijnen vaak bezet en is het druk op de chat en al het mail verkeer.
graag één moment van uw geduld. we zullen voor helderheid zorgen.


met vriendelijke bloemengroet,
service-desk euroflorist
esther