Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ron503 - 17-05-2020 10:46:24
Winkels & Webshops

Coolblue werkt tegen.

Als u uw verhaal een goed terug leest is het een opéénstapeling van fouten en nalatigheid van u en uw zoon geweest. de mio deed niet wat die moest doen maar dat bleek pas toen de fietsvakantie was begonnen en uw zoon niet verder durfde te fietsen. u stelt dat door persoonlijke omstandigheden geen tijd heeft gehad om contact met coolblue op te nemen en doordat niet te doen is er geen sprake meer van herroepingsrecht. de normale procedure gaat dan in werking want u heeft recht op een werkend apparaat en staat het coolblue vrij om tot reparatie over te gaan maar dan dient het product met alle toebehoren wel retour gezonden te worden en dat is blijkbaar niet gedaan want de kabel is later na gestuurt. vraag blijft waar is het bevestigsnmateriaal gebleven niet bij u maar ook niet bij coolblue en dat maakt dat de kans aanwezig is dat u het bevestigingsmateriaal nog in bezit heeft maar u krijgt wel het voordeel van de twijfel en als uw zoon bij mio het bevestigingsmateriaal zou bestellen coolblue de kosten zou vergoeden. prima opgelost maar u bent het er niet mee eens want zoonlief is hopeloos verdwaald en brak de fietsvakantie af omdat de mio niet deed wat er van verwacht werd. ik heb meer het idee dat u coolblue verantwoordilijk stelt voor de emotionele schade en uw nalatigheid gebruikt om uw gelijk te halen.