Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ekiem
ekiem - 17-05-2020 18:54:47
Geldzaken & Recht

Geen geld terug

Goedenavond,

ik bestel alweer enige jaren , met zeer grote tevredenheid, bij aliexpress. 3x ging een pakket verloren en 3x direct geld terug gestort. je moet goed de spelregels kennen en niet bij "de eerste de beste "verkoper iets kopen. vergelijk het maar met bol.com , ook daar zitten wederverkopers waar je minder goede ervaringen mee kunt hebben.

zoals hier al is gezegd, in je ali account vind je alle gegevens over je bestelling en dus ook de voortgang en verzend info. je word ook per mail op de hoogte gehouden over je bestelling. de track & trace is er ook nog ,dus die in de gaten houden .

ik heb een aantal bestellingen waarbij de kopers bescherming automatisch is verlengd. 

maar heb je niet een dispute aangevraagd ? dit had je kunnen doen ,of contact opnemen met de wederverkoper , zij willen geen negatieve reacties. 

ekiem