Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
Japonica - 19-05-2020 12:20:50
Geldzaken & Recht

Geen geld terug

Direct een dispute beginnen zodat er bemiddeld gaat worden. ik heb hier al jaren ervaring mee en het is altijd netjes afgehandeld. je krijgt je geld teruggestort als je een voorstel doet om deze kwestie zo te willen oplossen. 
eerst het bedrijf waar je ze hebt gekocht een mail sturen in engels dat ze in gebreke zijn en je niets hebt ontvangen, laat ze ook een bevestiging/kopie sturen waaruit blijkt dat dat ook daadwerkelijk zo is. intussen een dispute aanmaken bij aliexpress. uiteindelijk wordt duidelijk wat er aan de hand is en bij gebreke krijg je je geld van aliexpress terug welke dit weer verhaald op de verkoper. het werkt goed maar dan moet je gewoon de wegen weten.