Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Gr
Greg1965 - 22-05-2020 17:10:28
Auto & Vervoer

Geen fatsoenlijke reactie tomtom klantenservice - customer relations

@aurora1: de reden dat ik deze problemen heb gemeld op kassa forum was n.a.v. iemand die me dit voorstelde. en je weet nooit of er nog meer mensen zijn die dit meemaken en wel een oplossing hebben gekregen / gevonden met tt. v.w.b. de gratis navigatie. ik kan je begrijpen want bijv. waze is een hele goede maar als je een paar honderd € uitgeeft aan een tt dan mag je verwachten dat deze het wel goed doet en op z'n minst, en misschien is dat wel hetgeen me het meest stoort, een fatsoenlijke behandeling en oplossing. hoe moeilijk kan het zijn om te zeggen dat tt mij een slecht apparaat hebben verkocht; stuur maar op en we ruilen deze om voor een nieuwe. ieder product kan fouten bevatten maar geef het toe en zorg voor een oplossing.