Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wa
wandelaar2 - 30-05-2020 20:42:54
Winkels & Webshops

Nachtrustonline weigert verzendkosten te vergoeden

bedankt voor je reactie tenormin.

het betreft inderdaad een set van twee hoezen. eén daarvan ging binnen enkele weken stuk. dat is niet de kwaliteit die je zou mogen verwachten. bij de andere van de twee hoezen begint de rits inmiddels ook los te laten, waardoor die niet meer dicht kan. slechte kwaliteit dus. dat hoef je niet te verwachten van de hoezen, ook al kostte de set maar 20 euro. slijtage binnen enkele weken hoort niet, een kussenhoes hoort veel langer mee te gaan.

je laatste zin begrijp ik niet. je kunt geen regels afdwingen die er niet zijn? de regels voor een ondeugdelijk product bestaan toch?

o ja, en nee ik heb het niet verzekerd verzonden, maar gewoon via normale pakketpost met track & trace via postnl. het verzendbewijs heb ik bewaard.