Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

We
Welhof_bv - 03-06-2020 16:00:43
Huishouden & Energie

3e kapotte wasmachine in 3 maanden tijd *welhof*

Beste rick, 

ik kan uw bestelling niet traceren aan de hand van de besteldatum, naam of product en kan u dus niet verder helpen door hier inhoudelijk op in te gaan. u geeft aan dat u een wasmachine heeft besteld maar een warmtepomp defect is geraakt? en vervolgens is de afvoerpomp defect geraakt van het vervangend apparaat? heeft u een warmtepompdroger ontvangen of een wasmachine? wanneer een apparaat wordt vervangen, zorgen we ervoor dat het vervangende apparaat zeer uitgebreid en uitvoerig wordt getest voordat we het apparaat leveren om te voorkomen dat een klant ongemakken ervaart. bij klachten proberen wij altijd tot compromis te komen zodat we onze klanten tevreden houden. wellicht kunt u uw bestelnummer met de klacht verzenden per e-mail naar onze klantenservice verzenden met de referentie, klacht rickwasmachmachine, zodat wij met u kunnen meekijken en inhoudelijk kunnen reageren. 

met vriendelijke groet, 

team welhof