Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dokun
dokun - 05-06-2020 17:01:49
Winkels & Webshops

Bestelling betaald,niet leverbaar nu al 10 dagen op mijn geld aan het wachten

Ze hebben 14 dagen de tijd om uw geld terug te betalen.

wij hebben de afgelopen jaren vele tientallen bestellingen gedaan bij vidaxl. een keer of 4 heb ik het artikel weer op laten halen. heb altijd mijn geld terug gehad. 3 keer binnen een week de andere keer duurde het iets langer dan 14 dagen. toen ik na 10 dagen melding maakte dat ik mijn geld nog niet had, bleek dat er een fout gemaakt was en zouden ze meteen in orde maken dat ik mijn geld terug kreeg. dat was ook zo, was binnen 1 week binnen. tot mijn verrassing zat er in mijn mailbox ook een excuus mail met een voucher van €20 als goedmakertje.

ik denk dat als u gewoon via uw account pagina ( klikken op het bestelde product, dan klikken op "meld probleem") .een berichtje gaat sturen u binnen een paar dagen bericht heeft en dan zullen ze het bedrag snel terugbetalen vermoed ik.

ze zijn niet alleen per chat te bereiken! ivm de corona crisis werken hun medewerkers vanuit huis zodoende kan het allemaal iets langer duren als normaal. daardoor zijn ze ook niet telefonisch bereikbaar. ze zijn bereikbaar via uw accountpagina,op de manier die ik hierboven vermelde, ook enkele uren per dag via de chat en via email contact. dat staat er op de website te lezen. 

misschien moet u gewoon een beetje meer geduld hebben!