Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
malty - 11-06-2020 21:33:01
Huishouden & Energie

Stedin onbereikbaar, hoe krijg ik weer stroom

Hangt de 3 phasen meter nog op zijn plaats en zijn de draden van de hoofdzekeringen naar de meter nog aangesloten?
wanneer dat het geval is moeten alleen nog de draden uit de groepenkast naar de meter aangesloten worden.
dat mag eigenlijk alleen de monteur van stedin doen.
zijn het geen 2 maar 3 hoofdzekeringen, lijkt me dat u een 3 phases aansluiting heeft.
is het hoofdzekeringkastje weer verzegeld dan mag u die niet verbreken, een erkende installateur heeft zegelrecht en mag de verzegeling verbreken en weer aanbrengen.
het probleem is dat de meter nog aangesloten moet worden anders had de installateur de hoofdzekeringen weer kunnen aanbrengen en had u stroom gehad.
onbegrijpelijk dat het zolang moet duren.
heeft u het nationale storing nummer 0800 9009 al geprobeerd?
ze rekenen wel, afhankelijk van het tijdstip, een bepaald tarief.