Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

r.kemperman
r.kemperman - 16-06-2020 00:55:31
Vakantie & Reizen

Boeking parkeren terwijl parkeerplaatsen gesloten was

Ik vraag me af of u goed de website van schiphol heeft gelezen. https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/producten/p3-lang-parkeren/" target="_blank">https://www.schiphol.nl/nl/parkeren/producten/p3-lang-parkeren/




in verband met het coronavirus kun je bij schiphol parking jouw parkeerreservering met een inrijdatum tot en met 30 juni 2020 gratis wijzigen en annuleren. tevens kun je momenteel niet parkeren bij de volgende parkeerproducten:



p4 basic parking 
p3 terrein
p3 garage
terminal valet parking

vul de bovenstaande datumprikker in voor je beste parkeeroptie.




voor de komende tijd is het mogelijk om ook zonder reservering, langer dan 48 uur te parkeren in p1. er geldt dus geen 48 uurs grens. je betaalt voor het parkeren in p1 het lagere tarief wat je normaal gesproken voor p3 betaalt.










lang parkeren in de garage of op het terrein

langer dan drie dagen op reis? of je nu je auto op het onoverdekte terrein zet of liever gebruikmaakt van de overdekte garage: op p3 is het prettig parkeren.


het terrein is goed bereikbaar vanaf de snelweg. en de gratis snelbus - die iedere tien minuten vertrekt - brengt je in zo'n vijf minuten naar de vertrekhal.


bij de ingang van p3 vind je een handig in- en uitlaadpunt voor bagage, zodat je niet met je koffers hoeft te sjouwen nadat je je auto hebt geparkeerd.