Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

diumenge
diumenge - 16-06-2020 20:48:01
Winkels & Webshops

Geldt het herroepingsrecht ook voor aankopen in een winkel?

Dan hadden jullie dus geen beroep op het herroepingsrecht moet doen.




door nan64 16 jun. 2020 om 20:39
antwoorden / 1 vragen


bij ons gaat het niet om spijt. bij levering bleek het matras dusdanig onaangenaam te ruiken dat wij er niet op konden slapen. de geur was misselijk makend. wij hebben toen beds en bedding direct gemaild en kregen als antwoord dat we moesten luchten en even geduld moesten hebben. na een week in een andere kamer was de geur wel minder, maar voor ons nog steeds niet acceptabel. door de lockdown kon ons matras niet van engeland naar nederland worden vervoerd. levering is daardoor meerdere weken vertraagd geraakt. mogelijk dat hier een relatie ligt met de geur.  na een week hebben wij aangegeven dat het matras door de onaangename indringende geurde reden was dat wij het matras wilden retourneren. dit was niet mogelijk. wij kwamen op geen enkele manier tot een oplossing. wij hebben ook een bed en matras gekocht. onze klacht gaat alleen over de topper. wij slapen niet op de topper en zitten met een voor ons waardeloos product. wij gaan een nieuwe topper kopen, echter na deze teleurstellende ervaring niet bij beds en bedding.