Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1paul
1paul - 19-06-2020 16:13:41
Garantie & Verzekeringen

Dynafix

Je bent de zoveelste die er instinkt, als jij garantie claimt breng je de telefoon naar de verkoper of stuurt deze naar hem op en deze handelt dan de zaak verder af, samen met verkoper stel je eerst vast welk het probleem is, maakt foto's van je telefoon en dan pas laat je hem opsturen....

buiten dat, als u niet bent gewezen op deze "onderzoekskosten" dan kunt u de telefoon gewoon om niet terug eisen, er staan wel voorbeelden van brieven hierover op het net....