Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 30-06-2020 20:27:51
Winkels & Webshops

https://www.fietsonderdelenoutlet.nl/service/about/

Hallo yousss , 

hoe ga ik hier mee om?

ik ben nummer 3 die er niks van begrijpt , als u een pakket krijgt waar niks in zit , lijkt mij het meest logische om contact op te nemen met de webshop .


klachten

het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. we raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fietsonderdelenoutlet.nl. leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/" target="_blank">https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de eu ook mogelijk om klachten aan te melden via het odr platform van de europese commissie. dit odr platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr" target="_blank">http://ec.europa.eu/odr. wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de europese unie.