Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rk
rkarin - 01-07-2020 22:43:07
Vakantie & Reizen

Vliegtickets

Je zou het bij de vliegmaatschappij zelf kunnen proberen. ik had geboekt bij travelgenio dat ook onder otrava valt. het hoofdkantoor van travelgenio zit in madrid, ten tijde van de boeking had ik een paar keer telefonisch contact met iemand die dan in paraguay bleek te zitten. vanaf het begin van de lockdown waren ze onbereikbaar. ze reageren nergens meer op. ik heb in die periode meerdere keren contact gehad met de luchtvaartmaatschappij zelf om de situatie voor te leggen en inmiddels heb ik vouchers die ruim 2 jaar geldig zijn. nadat ik de aanvraag had gedaan, had ik ze binnen een dag binnen. maanden vol irritatie over travelgenio bleken binnen een dag te kunnen worden opgelost.